torsdag den 20. marts 2014

Ny kjole af gammelt stof...

Jeg havde et stykke stof liggende i mange år uden at vide hvad det sku' bruges til. Pludselig fik jeg den idé, at jeg ville sy en kjole noget lignende et par andre, som jeg er meget glad for om vinteren.
Hos mig er der som bekendt ikke altid langt fra tanke til handling, så kjolen blev tegnet op på papir, klippet af stoffet, og så gik monteringen ellers i gang.


Der er selvfølgelig altid noget, der vil drille, men jeg fik syet en ganske hæderlig kjole; den blev undervejs rettet til hist og pist, så det nu er en helt unik model. Den er super lækker at ha' på, og dejlig varm til den kolde årstid... Og der er ingen tvivl om, at jeg kommer til at bo i den...

1 kommentar:

  1. Det er så dejligt, når man får ryddet ud i de gamle lagre. At det udover dette, bliver noget man selv kan få glæde af, gør det hele endnu bedre.

    SvarSlet